Kaikki tiedotteet

07.07.2017 | Uutinen

Kotimaan Energia noudattaa telemarkkinoissa reilun pelin säännöksiä

Kotimaan Energian puhelinmyynnin volyymi on valtava. Esimerkiksi tänä vuonna on soitettu jo yli kolme miljoonaa myyntipuhelua. Noudatamme telemarkkinoissa reilun pelin säännöksiä.

Kotimaan Energian mutkattomia sähkösopimuksia myydään päivittäin telemarkkinoinnin kautta useille suomalaisille. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että asiakas on tyytyväinen uuteen sähkösopimukseensa sekä palvelumme laatuun. Jos väärinkäsityksiä syntyy asiakkaan ja Kotimaan Energian välille, ne selvitetään ensitilassa.

Kotimaan Energialla on velvollisuus todentaa kauppa äänikuitilla, jonka sisältö on yksiselitteinen ja Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksymä.

Kotimaan Energia nauhoittaa puhelut kokonaisuudessaan ja säilyttää nauhat kuuden kuukauden ajan. Äänitteet ovat niin sopimusosapuolien itsensä kuin viranomaistenkin kuunneltavissa. Yksittäisissä puheluissa oleviin laatuongelma puututaan välittömästi.

Kuluttajan kannattaa ottaa yhteyttä välittömästi, jos jokin asia on jäänyt sopimusta tehdessä askarruttamaan. Myyntipuhelut kuunnellaan asiakkaan kanssa yhdessä ja ratkotaan mahdolliset epäselvyydet.

Kotimaan Energia samoin kuin yhtiön puhelinmyyntikumppanit ovat Suomen Asiakasmarkkinointiliitto ry:n jäseniä ja noudattavat telemarkkinoinnin reilun pelin säännöksiä. Toimintaa kehitetään jatkuvasti myös saadun asiakaspalautteen avulla.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä myyntijohtajaamme Petteri Kaijasiltaan, puh. 0400-418156

Tietosuoja ja evästeet